17 Temmuz 2014 Perşembe

 19:20      7 comments
Merhaba boy:1.76 kilo:55 yaş:18. Tip olarak biraz cılız ama yakışıklı ve karizmatik birisiyim. Sevgilimden yeni ayrılmıştım ve tutunacak bir am arıyordum. Her yaz düzenli olarak ailecek gittiğimiz tatil zamanı gelmişti. Yazlığı babam yıllar önce almış ve her yıl düzenli olarak kuzenlerle kalmaya gidiyorduk. Yolculuk yeni bitmiş ve eve yeni girmiştik. Ev çok büyüktü. Evde 5 kuzendik. Hepsi teyzemin kızlarıydı. Hepsi bana çok güveniyordu. Teyzemlerde bana güvenerek 1 haftalığına kızlarını emanet etmişti. Denize girmek için üstlerimizi değiştirdik ve o sırada kuzenim duygunun odasının kapısı açıktı ve seksi vücudunu görebiliyordum. Biraz ilzedim ve yarağım hemen kalktı.
Çok kötü hissediyordum, ilk defa ensest bir ilişkiyi çok istemiştim. Herkez giyindi ve denize doğru yol aldık. Diğer 3 kuzenim denizde yüzüyor ve takılıyorlardı. Duygu benle sahilde kalmıştı ve başbaşa konuşuyorduk. Duygu benle ilk defa seks konusunda konuşmaya başladı ve bazı liseli arkadaşlarının erkek arkadaşlarına verdiğini filan konuştu. Bana sürekli çok istercesine acaba nasıl oluyor bu sikişme filan diyordu. Bende ona benimde bilmediğimi ama ilk sefer denk geldiğinde hiç bir kızı acımadan sikebileceğimi söyledim. Duygu güldü ve belki bu tatil sikişirsin diyerek güldü. Bende ona sende sikişirsin belki dedim ve kahkaha atarak kızarmaya başladı :) 3 Kuzenimde yüzdükten sonra sıra benle duygunun denize girme sırasıydı. Kuzenler arasında elbiseleri ve telefonları beklemek için böyle bir sıra vardı. Duyguyla ben baya bir açıldık ve diğer kuzenlere biraz takılıyoz siz eve çıkın dedik ve koskoca sahilde sadece ikimiz yüzüyorduk. Duyguyu yüzerken sürekli kucağıma alıyordum ve bacağımı sürekli amına değdiriyordum. Duygu bir süre sonra iyice azmaya başladı ve elini bir anda yarağıma doğru götürdü. Bende birden çok sikiş isteğiyle doldum ve memelerini ellemeye başladım. Artık kuzen değil ensest seks yapan iki çifttik duyguyla. Sonra dudak dudağa kaldık ve duyguyu öpmeye başladım. Duyguda beni öpmeye başladı ve 10 dakika boyunca böyle devam ettik. En sonunda duygu yanlış yaptığımızı filan söyledi. Bende o sıra parmaklarımı duygunun amından çektim. Biraz sonra biraz utanarak eve doğru çıktık. Hava iyice kararmaya başlamıştı zaten. Ben odama çıkıp duşa girdim ve sürekli olarak duyguyu düşünerek masturbasyon yapıyordum ancak sürekli ensest ilişki yaşayacağımız için kendimi suçluyordum. Aklımda sürekli kuzenimi sikmek geçiyordu. Duyguda yan odada kalıyor ve yüz yüze gelmemek için ayrı ayrı zamanlarda işlerimizi hallediyorduk. Gece olmuştu ve beni ateş basmıştı. Diğer kuzenlerim alt katta müzik dinlerken uyumuştu ve üst katta sadece duyguyla ben kalmıştım. Gece yatağımdan çıktım ve tuvalete gittim. Aklımdan duygu çıkmıyordu. Duygunun odasının aralık kapısından ona baktım ve kuzenimin kabak gibi götünü gördüm. Çok seksi ve beyazdı ve sikmek istiyordum kuzenimi. Odasına girdim ve kapısını kapattım. Yatağın içine girdim. Duygu uyanıkmış ve ne yapıyorsun dedi bana. Bende odamın soğuk olduğunu söyledim. Duygu biraz ofladı ve yatmama izin verdi. Kuzenimin üstünde askılı bir sütyen altında iste sadece tanga vardı. Hava zaten soğuk değil yazın cehennem gibi yanıyordu. Neyse artık kuzenim bana izin vermişti yanında uyumama. 1 saat boyunca yanında yattım ve uyumadık. Artık sikişmek istiyordum kuzenimle. Biraz ellemeye filan başladım ilk önce. Kuzenim duygu bana izin eriyordu ellemem için. Biraz daha elledim kuzenim duyguyu. En sonunda dayanamadı duygu benim dudaklarıma yapıştı ve çok azgın bir şekilde öpüşüyordu. Duygu üstündeki sütyeni ve tangasını çıkardı ve benide soydu sonunda. Yarağımı kuzenimin içine sokmak istiyordum ama kızlığını bozmakta istemiyordum. Duyguyla bir süre öpüştükten sonra uzandık ve bana bu yaz değiştiğimizi söyledi. Bende kuzenimi sikişmeye ikna etmek için sürekli bak elimize fırsat geçti hadi sevişelim kafasına getirmek için bir saat konuştum. En sonunda çıplak kuzenim duygu üzerime yattı ve hadi o zaman bur fırsatı kaçırmayıp sikişelim ancak bir şartım var dedi. Bende şartının ne olduğunu sordum. Kuzenim duygu bana tatilden sonra ailelerimize birbirimizi çok sevdiğimizi ve evlenmek istediğimizi söyleyeceğiz dedi. Bende bunu yapamam dedim. Çünkü annemin en çok kızdığı şeylerden birisi ensest evlilikti ve zaten teyzemlerinde izin vermiyeceğini biliyordum. Ancak sırf kuzenimi sikmek için ona böyle diyeceğimi söyledim ve evleneceğimi söyledim. Kuzenim tamam dedi. Sana güveniyorum dedi ve birden dudaklarıma asıldı. Tekrardan öpüşmeye başlamıştık ancak bu sefer olay farklıydı. Tamamen çıplaktık ve ben birazdan kuzenimin amından geçecektim. Duygu üstüme çıktı ve biraz yarağımı amında değdirerek sevişmeye başladı. Bir süre sonra ikimizde dayanamadık ve ben yarağımı birden kuzenimin amına soktum. Kuzenim ahhh diye inledi biraz ve çok hoşuna gitmişti onu sikmem. Kuzenimin amından kan gelmeye başladı. Kuzenimin kızlığını bozmuştum artık ve devam etmek istediğimi söyledim. Tekrardan yarağımı kuzenimin amına soktum ve sikmeye başladım. Kuzenimi sikerken suratına bakıyor ve sürekli gülüyordum. Oda bana gülüyordu ve çok fena inliyordu. Artık boşalma zamanım gelmişti ve ona içine boşalıcam dedim. Kuzenimde bana amıma boşalabilirsin diye biraz bağırarak seks kölesine emrini verdi :) Bende biraz daha hızlanarak , sonunda yavaşça kuzenimin amına boşaldım. Işığı açtım ve birlikte amından akan spermlerimi izledik. Sonra sarılıp uyuduk. İşte kuzenimi böyle siktim. İyi okumalar :)

7 yorum:

  1. Mrh ben istanbuldan kadir 27 yasindayim 1.78 boyunda sarisin mavi gozlu atletik vucuda sahibim cok eglenceli biriyim😄yanlizim hos guzel vakit gecirmek icin arkadas ariyorum haydi tanisalim bayanlar 05415181864 gizlilik

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blogger tarafından desteklenmektedir.