17 Temmuz 2014 Perşembe

 19:15      9 comments
Merhaba sex hikayeleri okurları. Ben Tuba İzmirden. Size geçen yaz başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Kızlarla yazlıktaydık. Çekirdek çitleyip sohbet ediyorduk. Arkadaşım merve sıkıldığını söyledi. Haksız değildi hani çünkü neredeyse her gece böyle yapıyorduk. Sonra napalım ne edelim derken beraber bara gidelim dedik. Annemlere de öyle dolaşmaya gidiyoruz ama bizi beklemeyin dedik. 4 kız önce bir güzel giyindik. Sonra çıktık. Bara gittik. Saatte yaklaşık onbir civarıydı. Millet içkinin etkisiyle kendinden geçmiş. Kucak dansımı yapmalar, elletmeler ne ararsan var. Tabi biz önce gidelim mi diye düşündük ama sonra Merve baya laf edince oturalım dedik.


Oturduktan 15 dakika sonra yanımıza 6 tane erkek geldi. Sohbet ve içki baya güzeldi. Sonra saat baktık 2 olmuş. Maşallah hepside yakışıklı eli yüzü düzgün çocuklar. Sonra çocukların evine gittik. Burak adında bir çocuk beni odasına çağırdı. Kızların ve içkinin etkisiyle kabul ettim. Oturduk. Çocuk gözlerini bacaklarıma dikti. Üstümde şortla baya dekolteli bir tişört vardı. Göğüslerimde büyük olduğu için göze çarpıyodu. Sonra gittim kucağına oturdum.

Deli gibi öpüşmeye başladık. Sonra göğüslerimi ellemeye başladı. Sonra yarrağını açtı ama baya büyüktü. İlk kez canlı bir yarrak görüyodum. Muhteşem şekilde deli gibi başladım yalamaya. Hemen boşaldı. Sonra beni tamamen soyup amımı yalamaya başladı. Boşalttı beni. Ben sikişmeyi reddettim çünkü bakireydim. Ama sonra götten sokmak şartıyla kabul ettin. Keşke etmeseydim çünkü acayip acıdı. Sonra içime boşaldı.

Ben o sırada ben kıvranırken bana bir darbe geçirdi ve aletini amıma kökledi. Ben tamamen şok oldum şaşkınlık her halimden belliydi. Bakirelik kanım yarrağından akıyodu. Ağlamaya başladım. Sonra resmen aldırmayıp beni becermeye devam etti. Ben elinden kurtulup kendimi salona zor attım. Ama sonra salonda oturan Selime yakalandım. Beni çıplak görünce başladı peşimden koşmaya. Sonra  Selim beni yakaladı ve bana sokmaya başladı. Kızlar gitmişti galiba. Ağzımıda bağladı şerefsiz bağıramıyordum. Sonra burakta geldi. Biri amımdan biri götümden sokmaya başladı. Sabaha doğru kendimi evden dışarıya zor attım. Şimdi çok pişmanım ama sonradan boşverdim. Şimdi arada bir yine gidiyorum. Doyamıyorum ! Çok zevkli!

9 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 20cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR angarali06.ay@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blogger tarafından desteklenmektedir.